28 rugpjūčio 2015

Knyga: B.Poche "Flirto pradžiamokslis"

Location: Tamperė, Suomija
Knyga: Barbara Poche "Flirto pradžiamokslis"
Mano vertinimas: 1/5 (1 - neverta net bandyti (neprisiverčiau perskaityti visos), 2 - nepatiko, 3 - nei patiko nei nepatiko, vidutiniška knyga, 4 - man patiko, 5 - man labai patiko, skaitysiu ir antrą, ir trečią kartą)

Anotacija: Įvairūs patarimai ir testai merginoms apie jų santykius su vaikinais.

Mano nuomonė: Seniai neskaičiau tokios kvailos knygos, skirtos naivioms mergaitėms. (Labai blogai, kad prieš pradedant skaityti nepasidomėjau kas ten joje yra). Tikėjausi knygos labiau apie kūno kalbą, o gavosi kiek kitaip. Žodžiu, knyga skirta 14-18 metų merginoms, kurios nepasitiki savimi. Kaip man, knyga (pasikartosiu) pasirodė kvaila, galbūt paauglėms merginoms ji pasirodys naudinga. Pliusas, kurį dedu knygai: vienas pagrindinių autorės tikslų yra suteikti merginoms pasitikėjimo savimi (kurio paauglės dažniausiai dar neturi). Manau, visai įdomi knygą bus ir tiems, kas mėgsta daryti testus, nes knygoje jų apstu. Pradedant nuo "Flirto stiliaus įsivertinimo", baigiant testu "Ar pasitiki savimi?"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą