02 rugpjūčio 2015

Ką veikti sekmadienį?

Location: Mikelis, Suomija
Taigi taigi taigi, paskutiniu metu turiu labai daug ką papasakoti, o laikas atrodo tirpsta tarsi varvekliai saulėje, tik kapt ir jau nėra. 

Ant stogoŠiandien mano diena tiesiog tobula. Ryte malonus laikas skirtas sau pačiai. Prisipažinsiu senokai, taip gerai nesijaučiau tik išlipus iš lovos. Paskiau barbecue ant stogo. Net nežinau ar toks pasisėdėjimas labiau smagus ar labiau romantiškas. Turbūt kiekvienam vis savaip. O man ir taip ir taip. Išvis stogas man yra kažkas - ypatinga vieta. Džiaugiuosi, kad čia aš turiu galimybę leisti laiką ant stogų. Kartais tai mane atgaivina ir suteikia jėgų. Nors  čia tik 3 aukštų pastatas ir vaizdas nelabai jau gražus nuo stogo - miškas ir upė vienoje pusėje, o kitoje kelias ir kiti bendrabučiai, bet vis tik tai maloni vieta ramiai pasisėdėti. Keista, bet tokiose vietose kartais man taip norisi rūkyti. Aš už sveiką gyvenimo būdą ir nepropaguoju rūkymo, bet man cigaretė aukštai ant stogo su nuleistomis kojomis žemyn už stogo krašto - yra kažkas tokio nepaaiškinamai malonaus. Tokiomis akimirkomis visada prisimenu vaikystę, kai laipiodavome stogais, taip pat  imu jaustis tikrąją to žodžio prasme "tarp žemės ir dangaus" ir prisimenu S.Nėries eiles (nors S.Nėris man nepatinka dėl kelių priežasčių, bet šias eiles moku mintinai, man jos patinka ir matyt man tinka): 
Gyvenimas mano - kvapni cigaretė! 
O dūmai, tie mėlyni dūmai - garbė... 
Brangesnė už saulę, kur tūkstančiams švietė, 
Žėruoki ir deki, užgest neskubėki! 

Ir aš ją rūkau taip noriai, taip aistringai.. 
Apsalo širdis man, apsvaigo galva. 
Užges ji... ir viskas užges sopulingai, 
Ir liks tiktai dūmų srovelė melsva...
Visada po šių eilių prsimenu, kad cigaretės dūmai tikrai mėlyni. Įdomu ar rūkantys žmonės nors kartą yra pastebėję, kad cigaretės dūmai turi mėlyną spalvą?.. Tebūnie, tai retorinis klausimas...

Futbolas sekmadienį
Kalbant apie tai kas vyko po to, esu nustebusi, kad nukeliavau su draugais ir savo BFF (Best Friend Forever) pažiūrėti kaip žaidžia vietinė futbolo komanda (Tiesa pasakius nelabai kaip). Visgi kaip bebūtų keista man patiko ir vėl užplūdo prisiminimai, apie tai kaip kažkada rašiau straipsnius apie sportą ir žiūrėjau žaidynes gyvai. Buvo laikai. Reikia vėl imtis "judėjimo", o ne dyko sėdėjimo.

Ir savaime suprantama kava ir pokalbiai prie kavos. Mėgstu kavą ir pokalbius lauke ant sofutės. Tad šįkart kalbėjomės. Kalbėjomės apie daug ką, šiek tiek prisiminiau kaip sukausi ir ką veikiau Lietuvoje. Trūksta man tų dienų, kai vos spėji, bet jautiesi laiminga, nes jauti kaip juda gyvenimas.

To sum up net ir sekmadienį yra ką veikti (ir kiekvieną kitą dieną) tik ne visada yra idėjų kaip praleisti laiką. Prie šio sąrašiuko: Ką veikti Mikkeli'yje? galima pridėti: kepti mėsą neįprastoje vietoje, eiti žiūrėti futbolo rungtynių. 

Šįkart tiek mano sapalionių. Have a nice dream tonigth!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą