06 rugpjūčio 2015

Filmas Insidious / Tūnąs tamsoje

Location: Mikelis, Suomija
Filmas Insidious / Tūnąs tamsoje
Siaubo / Trileris / 103 min. / 2011m.

Mano įvertinimas: 2/5 (1 - neverta gaišti laiko, 2 - nuobodus,  3 - žiūrėti galima, tačiau kažko trūksta, 4 - nesigailiu, kad žiūrėjau, 5 - awesome, žiūrėčiau ir antrą ir trečią kartą)

Oficialus aprašymas: Jauna trijų vaikų šeima įsikrausto į naują namą. Čia jie patiria tragediją: po nelaimingo atsitikimo jų mažąjį sūnelį Daltoną ištinka koma. Ir tuomet namuose prasideda šiurpą keliantys įvykiai. Tėvai, manydami, kad kaltas namas ir jame vykstantys paranormalūs reiškiniai, nutaria kraustytis į naują vietą. Bet tai nepadeda. Siaubas tęsiasi, ir galiausiai paaiškėja, kad dėl to kaltas ne namas, o pats Daltonas...

Mano komentaras: Galbūt žiūrėjau šitą filmą netinkamoje kompanijoje, o gal tiesiog esu jau peraugus tokio žanro filmus. Neužkabino, nors filmo idėja visai nebloga t.y. dar iki tol man nebuvo matyta, girdėta ar skaityta. Ir scenos atidirbtos, aišku ne visos, tačiau dauguma jų buvo pateiktos gerai, o ir garso takeliai su galinga orkestrine muzika kėlė įtampą. Problema tame, kad neprikaustė prie ekrano ir man visiškai nebuvo baisu. Tad, tai nėra pats prasčiausias siaubo filmas, kurį mačiau, bet ir nėra pats įdomiausias.

Trailer'is:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą