18 birželio 2015

Spring / Pavasaris

Location: Mikelis, Suomija
Filmas Springa pavasaris

Romantinis / Siaubo / Fantastinis / 109min. / 2014m.

Mano įvertinimas: 2/5 (1 - neverta gaišti laiko, 2 - nuobodus,  3 - žiūrėti galima, tačiau kažko trūksta, 4 - nesigailiu, kad žiūrėjau, 5 - awesome, žiūrėčiau ir antrą ir trečią kartą)

Oficialus aprašymas: Jaunas vaikinas dėl nenusisekusio gyvenimo pabėga į Italiją. Italijoje jis sutinka merginą, kuri jam iškart patinka, tačiau ji turi didelę tamsią, pirmapradę paslaptį. [A young man in a personal tailspin flees the US to Italy, where he sparks up a romance with a woman harboring a dark, primordial secret.] 

Mano komentaras: Tokio keisto siaubo (o gal labiau romantinio?) filmo dar nesu mačiusi. Atrodo visas filmas yra visai neskubantis, veiksmas vystosi gana lėtai, tarsi iš tikro tai būtų įprastas gyvenimas. Pagrindinis veikėjas man priminė iš kalėjimo pabėgusį, mėgstantį gerai užvęsti vaikiną, kuris link pabaigos man ėmė visai patikti, pasirodė ganėtinai nuoširdus ir visai darbštus. Jo sutikta mergina (pripažinsiu, parinkta iš tikro graži aktorė šiam vaidmeniui) iškart pasirodė keistoka, gal kažkiek paslaptinga. Tačiau jos paslaptis ganėtinai greitai išaiškėjo - po pirmo karto, kai kartu leido laiką. Tada, bent jau man, pats filmas pasidarė kiek nuspėjamas, nes kiekviena ryškiau, ilgiau parodyta detalė atskleisdavo labai daug apie paslaptingąją apie tą merginą. Daugiau nespoil'insiu, tačiau filmo idėja man pasirodė juokinga: moteris kas 20 metų pavirstanti monstru ir vėl "atgimstanti" kažkuo kitu, turbūt kalba ėjo apie tai, kad PMS metu moterys virsta monstrais (uuuuu kaip baisu).

Trailer'is:

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą