20 gegužės 2015

"Pasiklydusi" dėžutė džiaugiasi

Location: Mikelis, Suomija
Postcrossing gautas atvirukas
"We all have two lives, the second begins when
 you realize you have only one"
Mano taip pat "pasiklydusi" pašto dėžutė šiandien džiaugiasi (visiškai priešingai nei M.Mikutavičius dainuoja "mano pašto dėžutė tarsi minų po karo, pilna piktų laiškų, neužsidaro"), nes atėjo atvirukas, gražus atvirukas su gaubliais iš Čekijos. Kas man jį parašė ir kodėl? Gavau aš jį (žiūrim visi į dešinę), taip, nes aš postcrossin'u t.y. keičiuosi atvirukais su žmonėmis iš viso pasaulio. Projekto esmė labai paprasta siunčiamas atvirukas su ID random žmogui iš bet kurios pasaulio šalies, priregistravus jūsų atviruką, jūsų adresas yra duodamas kitam žmogui pasaulyje, kai atvirukas jus pasiekia, jis turi būti užregistruotas ir t.t. (plačiau www.postcrossing.com). Šis atvirukas papildė mano atvirukų su senoviniais žemėlapiais kolekciją :)


Atvirukai
pašto ženklas SuomijaPašto ženklas SuomijaTačiau šiandien aš laiminga dar ne tik dėl atviruko, bet ir dėl to, kad po ilgo laiko vėl turėsiu kam užrašyti ir išsiųsti kelis atvirukus - atvirlaiškius. O tai teikia daug džiaugsmo - lipdukai, washi tape'ai, antspaudukai, spalvoti rašikliai ir gražūs suomiški pašto ženklai :) 


Dabar beliko popieriniui atviruko variantui suieškoti vietą savo "gautųjų sienoje" ir diena bus dar gražesnė.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą