19 gegužės 2019

Trys su puse metų, aš ir vėl čia

Location: Mikelis, Suomija
Sveiki mielieji,

trys su pusę metų, tiek praėjo laiko, kai aš paskutinį kartą buvau Suomijoje. Bet man nusišypsojo laimė ir turėjau puikią progą apsilankyti Mikkel'yje - buvau pakviesta pakalbėti į 10th Aniversary Seminar of Double Degree program of Building Services Engineering.

Seminaro programa

Kaip mane išleido Vokietija, galite pasiskaityti mano bloge apie gyvenimą Vokietijoje.

Atvykau į susitikimą iš vakaro, tik išlipus iš be protiškai tikslaus traukinio (jis atvyko 18:51 į Mikkeli, tai kaip buvo suplanuota) iš karto atpažinau miestelį, užplūdo tiek daug prisiminimų... Šituo keliu važiuodavome dviračiais iki prekybcentrio, o čia slėpėmės nuo lietaus per digital kaupunki žaidimą, o čia eidavome išgerti skanesnio alaus, čia dainuodavom karaoke... 


Su tokiais prisiminimais nusigavau į viešbučio kur greitai prisiregistravau ir dar nespėjus išsidėlioti daiktų parašiau savo grupiokei su klausimu: "Ar susitinkame ir kada?" 

Susitikimas pirmą vakarą praėjo puikiai, tiek metų aš jos nemačiau, mums abiems buvo sunku kalbėtis lietuviškai bet mes supratom viena kitą ir greitai radom bendrą kalbą, nuėjome pavalgyti, pasidalinom prisiminimais, paskui nuėjom alaus ir išsiskirstėme tik apie 12 nakties. 

Antroji diena buvo dar kiek įdomesnė, turėjome mažą renginį, Saimaa stadione, skirtą tik mums. Atvažiavo tą dieną kiti grupiokai, apėję stadiono "slaptuosius" kambarius, likome žaidimų kambaryje, po to iškėlėme vakarėlį. Tą naktį ilgai nemiegojome. Grįžau tik apie 3 valandą ryto į viešbutį.


Activity Corner

Trečioji diena man buvo viena maloniausių, 09:45 buvo laikas, kai pradėjau kalbėti su auditorija apie tai kaip ir ką aš mokiausi bei veikiau Mikkelyje. Turėjau visą pusvalandį. Nebuvau gerai pasiruošusi, bet pamačiusi pažįstamus veidus ir palaikymą jų veiduose, visai nebesijaudinau. Ir tas pusvalandis buvo vienas geriausių iki šiol. Po to daug docentų ir dėstytojų mane gyrė ir klausinėjo apie mano studijas, sakė, kad turiu talentą prezentacijoms ir klausė ar norėčiau būti dėstytoja kada nors. 
Davė ir man pasireikšti
Uždaromoji kalba

Renginyje buvome iki 15 valandos, o paskui 18 valandą buvo užsakyta vakarienė restorane Mikkeli'yje. Po to, naktį su grupiokais nuėjome dar į vieną klubą, kur aš labai nedrąsiai pritariau karaoke ir pašokau. 

Kitą rytą jau reikėjo išvažiuoti. Ryte hotelyje sutikau kelis dėstytojus iš Rusijos, apsikeitėmė kontaktais, atsisveikinome. Kai nuėjau į stoty, stotyje aš dar kartą sutikau tuos pačius dėstytojus, su jais važiavau iki Lahti, tad jie turėjo progą manęs išklausinėti smulkesnių detalių apie mano studijas Suomijoje. Buvo labai smagu. 

16:20 mano lėktuvas pakilo iš stipriai automatizuoto Helsinkio oro uosto. Ir Suomija ir trumpas pasibuvimas joje liko mano prisiminimuose.

Mikkeli


Jūsų "Pasiklydusioji"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą